jos tietäisitte, että ystävänne on väkivaltaisessa suhteessa. Tai ei muuten niin kovin hyvässä suhteessa... Noh, mä kerroin sille eilen mun mielipiteet ja se suuttu tosissaan. Tottakai. Mut jos sain sen ees ajattelemaan vähän ni hyvä. Sit se oli viel kirjottanu mulle jonku iha sikapitkän stoorin siit miten oon väärässä, enkä todellakaan jaksanu lukea. Mut samapa se sitten. Pilatkoot elämänsä. Mut miltä kuulostaa et ensin se mies eristää tän tytön kaikista sen kavereista ja haukkuu sen kaverit ihan idiooteiks yms yms yms. Sit se on lyöny mun kaveria, kerran, sano kaveri.. Näin mustelmat kasvoissa. Tuli kuulemma puremisesta... niin varmaan. Ei siitä tollasia mustelmia jää.
Kerran ystäväni joutu pitämään puhelinta koko matikantunnin ajan auki, kun ei ollut vastannut tarpeeksi nopeasti puhelimeen ja sit tää sen ihana mies soitti sille. Luuli että mun ystävä pettää. Just. Kolmen tunnin koulupäivän aikana...
Itse tää mies on tainnu mun kaverii pettää. Töiden jälkeen tullut muutaman tunnin myöhemmin kotiin... Mutta kaverini sanoi että ovat jutelleet eikä se ole pettänyt.. Ihanku se myöntäs ku tietää et mun kaveri uskoo kaiken mitä se sanoo. Mm sekin juttu et tää miekkonen oli ehdotellu mulle, mut mun kaveri ei uskonu sitä... Just joo...
Joten nyt on välit poikki varmasti ikuisuuksiin, mut minkäs mä sille voin jos haluan sen hieman ajattelevan asiaa. Sit se ihmetteli et onks mulla ja mun poikkiksella muka parempi suhde, ollaanha meki erottu kerran.. Öh, juuu ja nykyään asutaan yhessä ja kaikki on hyvin, ero -joka meillä oli tauko- kuitenkin vain vahvisti tunteita.....

No jaa.. ketuttaa tällä hetkellä aika paljon ku nyt mietin koko tota mun kaverin juttua... Haluisin saada sen näkemään tai edes miettimään asiaa niinku me kaikki muut se nähdään. Sit se sano mua vielä rasistiksi... Mua, jolla on tummaihoisia sukulaisia ?? Jes.. hyvin menee. Niin siis tää sen poikkis ei oo alkuperänen suomalainen.. Vaan mitäpä sil on väliä, se kuitenkin on huono juttu tollanen lyöminen yms..
Antaa olla, ehkä se sit pärjää.