on ihan kiva päivä. Tietää, että viikko on ihan kohta takana ja että alkaa viikonloppu. Toisaalta mulla on ollut tänään ihan sellanen olo että ois perjantai. Mut eip, se on vasta huomenna. Onneksi huomennakin on vain kaksi tuntia koulua, aamulla klo 8-9 ja sit viel 12-13. Siinä välissä ehtii tulla kotiin koiran kans peuhaamaan ja vaikka nukkumaan hetkeksi aikaa. Nukkuminen kun on niin älyttömän kivaa! :)

Käytiin äidilläkin tänään. Bono vähän koitti taas kovistella sielläkin, mutta rauhottuihan se sitten viimein. Taisi vaan olla liian väsynyt. Puri kaikkien käsiä ja sit mun piti hieman kovistella sille, palauttaa se maan pinnalle. Sitten se tajusi et se onki oikeesti väsy, ja kävi pötköttämään. Äitiltä saatiin myös kassillinen ruokaa :D

Huomenna on tarkotus mennä kahdelta äidin naapuriin lasten vahdiksi. Varmaan tulee olemaan ihan kivaa. :) Vaikken nyt lasten kanssa niin kauheasti ole ollut tekemisissä, mitä nyt Paten siskon lasten kanssa.. Mut tuolla entisellä naapurillani on kaksi lasta ja toinen osaa jo huolehtia itsestään, mut se pienempi, Matleena, on sellanen varmaan parivuotias tytön tyllerö. :) Saas nähdä joudunko vaihtamaan vaippaa (: En oo varmaan koskaan joutunut vaihtamaan vaippoja. Olin vielä sen verran pieni kun mun pikkuveljet on syntyny. Kuusivuotias ei varmaankaan vaihda vuoden vanhan veljensä vaippoja ^^ Ja toinen on vain reilu vuoden nuorempi kuin minä.
Katsotaan nyt, luultavasti siitä jotain palkkaakin saa :) Sopii mulle (:

Vähän meinaa jo väsyttää. Mut toi koira on kyl tuonut ihanaa järjestystä elämään. Paljon rutiineita. Kivaa. :) Oon aina halunnu jonkun lemmikin. Viime vuonna oli ihanaa ku äidin naapurustossa oli yks lagotto romagnolo merkkinen koiruus ja sitä aina lenkiteltiin, ja sainpa vielä töitäkin emännältään ;) Sen sai monesti ottaa kylään ihan melkein koko päiväksi. Mutta kun pikkuveljien kanssa sitä lenkitettiin, niin ei siihen sellaista rutiinia tullut. Hassuinta oli, että saatiin siitä aina rahaa :) Siis sehän oli vaan loistavaa, että saatiin ulkoiluttaa Nemoa... :) Höhö.
Viime vuonna oli myös kaksi kertaa toisen naapurin -siitä samasta taloyhtiöstä (äitini siis asuu pienessä taloyhtiössä :DD ) - hamsteri hoidossa meillä (asuin sillon äidillä) ja se oli tosi hauskaa myös :) Se oli aika kesykin, tykkäs olla sylissä (lue:kädessä). Eikä se edes purrut, paitsi kerran, kun olin just palotellut sille kurkkua sormin, ni sit se luuli mun sormia syötäviks ku niis oli kurkun maku ja tuoksu :)

Tuleepas taas tosi järkevää juttua. :) Noh, sen siitä saa kun on väsynyt. Bono nukkuu sohvalla (nostin sen siihen).
Taidan alkaa tekee iltapalaa.. :)
Tschüss!