koulupäivä. Ihan suolesta. Sain tietää ettei mulla olekaan tarpeeks kursseja joten ens jaksossa on 8 kurssii ja tentin yhen. Kivasti jää sit omaa aikaa.. Tai siis ei jää omaa aikaa :D Noh, vika jakso, ei voi mitään. Tai no on mul viel siin neljännes jaksossa yks kuviksen kurssi mut ei sitä lasketa, 5h viikossa ei oo paha. Kuitenkin ottaa vaan periaatteesta päähä se meijän opo, sano meinaan keväällä et kaikki ok kurssien suhteen. Mut ei sitten ollutkaan. Sanoin sille et viime keväänä piti kaiken olla ok, ja sit se alko raivoomaan mulle ettei hän ainakaan ole varmasti sanonut sellaista... Ihme tyyppi ku ei voi koskaan myöntää erheitään... Täytyypi joskus sanoo sille suorat sanat kun vaan tulee tilaisuus. Mut saas nähdä jääkö tuokin vaan uhoamiseks!

Käytiin Bonon kans koulun isolla parkkipaikalla vähän juoksemassa. Oli mun pikkuveli mukana ja pidin koiraa vapaana. Tai no hihna roikku perässä et jos tulee joku tilanne ni sen saa sit kiinni nopeesti. Vaikka kyllä se hienosti tulikin luokse! Ja oon ylpee erityisesti siitä et se pysy hienosti paikallaan kävelin mä sit kuin kauas vaan... Kunhan vaan sanoin "paikka!" :) Aika hieno fiilis. Sit kotona suihkuttelin sitä suihkussa kun oli kuranen. Ihmetteli kauheesti sitä et vesi tulee suihkusta.. ja sit se koitti kovasti juoda sen kaiken mitä sieltä tuli :D Hömelö otus<3 Mut ihana kuitenkin. :)
Vaan tykkäs se kyllä juostakin siellä ulkona. Se nautti ihan hiemuisesti. Se on sellainen paikka ettei siellä muiden koirien ulosteita ole (kävelen sen läpi niiiiiin monesti päivässä että tiedän :D ) joten ei tartuntavaaraa ole, vaikkapa tuota ei olekaan rokotettu. Sitä paitsi se ei lähtenyt karkuun. Oli hauskaa juoksuttaa sitä siellä :) En mä varmaan vielä yksin uskaltais pitää sitä vapaana, mut kun on joku muukin mukana, niin on jotenkin turvallinen olo. Ihana otus<3 Sitten kun on rokotukset kunnossa ja toivottavasti lunta maassa, niin pitää lähteä johonkin metsään ja pitää sitä siellä vapaana. Jos lähtee kauas eikä tule takaisin, niin sitten meen vain piiloon niin pojulle tulee hätä et mihin se mami katos. Tai no muilla se on ainakin toiminut :DD Tiedä sitten toimiiko tälle :)

Voi että väsyttää. Koulussa oli niin p*ska päivä. Tai no ei nyt sinänsä, mutta kun se opo pilas mun päivän ihan totaalisesti sil raivoomisellaan :o Tosin se kehu mun valintaa lukion jälkeiseks kouluks.. Sitä EVTEKin sisustussuunnittelulinjaa. Se kuulostaa kyl ihan omalta. Saas sit nähdä et pääseekö sinne sisään :D Toivottavasti. Tammikuussa siel ois avointen ovien päivä. Et jos sinne menis :)

Täytyy tässä alkaa iltapalaa väsäämään, ni tulis syötyäkin jotain vaihteeks. Kyllähän oon syönytkin, mut en nyt ihan hetkeen, joten taas maistuis :D
Katsellaan taas päivinä seuraavina !