päivä oli tänään! Oon ihan yllättynyt. Mutta sitä se ilman viileneminen tekee. Tulee kirkkaampi ilma ja jopa pilvet väistyvät! Tänään onkin sit puuhattu kaikkea!

Ensin käytiin mun äidillä Bonon kanssa. Siellä peuhattiin ja kun käytiin siel ulkona, niin nähtiin Nemo, lagotto. Olipa jänskää, sanoi Bono. Sitä vähän pelotti, Nemo kun on niin paljon isompi. Se onkin tosi isokokoinen lagotto :o
Sit tultiin käväsee kotona taas. Ja just kun Bono ois rauhottunu ni lähettiin mun isälle. Matkalla tuli vastaan kaksi ihmistä jotka ihastelivat Bonoa.. Mutta Bono päätti olla pelkuri ja oli mun jalkojen välis hela tiden. Siellä oli mun pikkuveljet ja siis paljon tuttuja :D Bonolla oli kivaa kunnes istuttiin kahvipöytään. Kaikki muut istuivat tuoleilla paitsi Bono-rukka! :) Kyllähän se sinnekin sit uskalsi rauhoittua ja nukkuikin hetken. Sitten lähdettiin takaisin kotiin. Kotimatkalla tuli taas yksi ihastelemaan Bonoa, mutta siitä henkilöstä Bono ei oikeasti pitänyt.. Ehkä siksi etten pidä minäkään :D (Koulumme vararehtori x)  )
No nyt pääsi Bono-poika nukkumaan! Nukkuikin nätisti pari tuntia, jopa niin että meni ruoka-aika ohi. Ei nyt sentään enemmällä kuin 45minuutilla. :) Sitten tuli pikkuveljeni, se pienempi niistä, käymään ja lähdettiin ulos. Bono juoksi perässä kun Marko juoksi ympäriinsä. Saivatpa molemmat hyvää liikuntaa, itse kun olen vielä sen verran kipeä etten juoksemaan lähde. :)

Nyt ollaan taas kotona ja iltasella täytyy vielä tehdä pissalenkki, mutta onpas ollutkin liikunnallinen päivä ^^
Oli se kiva olla aktiivinen tänään ;D Nyt voikin sitten rauhoittua illaksi. Tosin Pate on nukkunut koko päivän ja taitaa illalla keksiä jotain tekemistä :(