Kummitätini kävi tänään kylässä ja Bono oli tosi hienosti koko sen ajan. Pyyteli vain nätisti rapsutuksia :D Mutta ei ollut yhtään liian villi.
Ja tänään tuli postissa sen uusi hieno narulelu! Sellanen käsintehty, maton kuteista punottu köydenpätkä :D Aivan ihana lelu. Bono tykkää siitä :P Ainakin vielä toistaseks, ku se on uusi ^^ Mut luultavasti se o muutenki kiva, onhan siitä hyvä ottaa kiinni.
Bono osaa jo tuoda lelun (useimmiten) kun sille sanoo että tuo lelu. Ja jos sen on ensin heittänyt sille ja se on lähtenyt sen perään :) Ja nykyään se osaa muutenkin jo leikkiä itsekseen, jos mä vaikka teen töitä tai jotain.
Töistä puheenollen mua soitettiin taas pakkaamaan pakasteita.. ens yöks.. öh, en jaksa mennä. Ollaa sovittu täks illaks muuta ja sit se vuoro loppuis vasta kuudelta, jolloin yleensä annan Bonolle jo ruoan.. Miekkonen ihmetteli että miksen mene, mut ku ei huvita 8h seistä ja pakata jotain pakateita liukuhihnalta... Yöh. Ensinnäkin siitä tulee paikat iha mielettömän kipeeks. Tein tota hommaa kesällä 3vkoa enkä enää ikinä halua tollaseen tehtaaseen töihin. Okei, siit sais tosi hyvin rahaa, mut on mulla nyt muutakin työtä. Sitä paitsi ku se tuli aika yllättäen... Mut kuitenkin, päätös oli etten mene. Ehkä jos olisin nukkunut viime yönä hyvin ja kaikki ois sillai kunnossa eikä ois koiraa ni luultavasti oisin voinutkin mennä.. mut toisaalta.. Nääh. Ei mun juttu :D En ole lukios et pääsisin tehtaaseen töihi :o
Olin kesällä myös 2vkoa Insinööriliitossa töissä. Siis paikan päällä. Sinne oon tehny muutenki jo etätöitä, kuten tälläkin hetkellä, mut sillon kesällä olin ihan toimistossa. Oli kivaa ^^ Tykkäsin kyl siit hommasta. Onneks ei vaan tarttenu puhelimeen vastailla, koska en ois tienny niitten jutuista. Mistään alennushommeleista tai vastaavista.
Niin, tänään oli se prinsessa/prinssi päivä koulussa. Oli kiva ku maikoil (lähinnä naisilla ;D ) oli kruunut päässä ja muutenki hienot vaatteet ^^ Meitin enkun ope on sellanen kauheen temperamenttinen ihminen mut siis kuitenkin iha tajuttoman symppis (mun mielestä, kaik ei siit todellakaan tykkää). Se alotti tunnin "Quiet! The Queen is speaking!" :D Aivan loistavaa :) Muutenki oli hauska koulupäivä. Ja sit suunniteltiin Abi-juhlia. Tulee olemaan kivaa :D Mut risteilylle en varmaankaan lähe, ku ei oo rahaa (niinno just tarjottii töitä) eikä oikeesti ees kiinnostusta. Ei mua huvita lähtee johonki purkkiin ton porukan kanssa :D Ennemmin pidettäis taas vaa sellaset pippalot ku wanhojen tanssien jatkot oli :D Siel oli tosi hyvä meininki. Hyvää musiikkia ja kaikkea. Musiikki toi ihania muistoja ala-asteen diskoista ku DJ soitti paljon sellast mitkä oli hittejä sillon ala-aste-aikoina (: Esim Pandora ja kaikki sellaset :) Siellä oli kivaa ^^ Yllättävän hyvä meininki :) Mut ei mua huvittais tosiaa laivalle lähteä. Jäätäis Tallinnaan päiväks ku laiva kävis Suomes siin välillä. Nääh, ei innosta :D Mulla kun ei viina nouse päähän tai sit jos nousee ni tulee aik nopeesti huono olo..

Hmm, voisinkin mennä nyt kirjottamaan kirjeen yhdelle vanhalle luokkakaverille. (Kyllä, ihmiset kirjottelee vielä kirjeitä! Mullaki Saksassa 3, Unkarissa 1 ja Suomessa 2 kirjekaveria!!!)
Vi ses!