oltiin just Bonon kans ulkona ja voi että koira tykkäs. Vaikkei se eka meinannutkaan liikkua mihinkään :P Se oli koko lenkin ajan ihan mielettömän nätisti. Ei vetänyt yhtään eikä haukkunutkaan niin paljo ku yleensä. :) Oon ylpeä siitä. Nyt kiersin yhden uuden lenkin joka johti taas koulun parkkipaikalle, joka on tosi hyvin valaistu. Pidin Bonoa siinä irti ja vähän opeteltiin seuraamista, paikallaan pysymistä, kontaktin ottamista ja sit muuten vaan juostiin ympäriinsä. Siis minä edellä, koira perässä. Jos sen tekis toistepäin, koira ei koskaan antais ottaa kiinni :D Mutta koiralla oli kivaa :)
Sit mun pikkuveljellä, sillä pienemmällä, oli viel korisharkat siinä koululla ni odoteltiin sitten niiden loppumista siinä samalla ja moikattiin mun isää ja veljeä kun ne tuli ulos :)

On muuten kiva huomata kuinka ihmiset on tullu juttelee ku oon Bonon kans liikkeellä. Tänäänki kolme jutellu. :) Tutut ja tuntemattomat tulee kyselee et minkä rotuinen koiruus on ja minkä ikäinen :P Äsken lenkillä käveli toisella puolella tietä myös yksi koirakko, toiseen suuntaan tosin. Sieltä kuului huuto että kuinka vanha mun koira on :P Se toinen olikin sitten pikkasen vanhempi :D 13 vuotta :)

Mut on se kiva että on koira :) Tykkään siitä et ihmiset tulee juttelemaan. Oon kuitenki sellanen ihminen et tykkään jutella kauheasti, mutta oon sen verran ujo, etten mä kuitenkaan itse menisi juttelemaan :)
Ja tässä oon huomannut että housut jää isoiks :D Koira liikuttaa mua kuitenkin niin säännöllisesti, että se alkaa pian näkyä ;) Kiva juttu, nyt kun ois vielä rahaa ostaa uudet housut :D (Kaikki rahat menee vuokraan, koiraan ja ruokaan :D )

Mutta nyt jos alkais painua nukkumaan. Sen verran vielä kerron, että eilen huuhtelin Bonon tassuja suihkussa lenkin jälkeen kun oli niin kurainen. Urheasti se koitti juoda ihan kaiken veden mitä hanasta tuli, mutta ei kyennyt siihen ;D (Yllätys yllätys!!)
Mut nyt nukkumaan ->
Sayonara!